Опис
Договір поставки (постачання) вантажу на умовах FCA (Франко – перевізник) Інкотермс 2020
Світ документів-онлайн
Даний зразок договору відповідає чинному законодавству України та є актуальним для використання у поточному році.
Зразок договору поставки (постачання) вантажу на умовах FCA (Франко – перевізник) Інкотермс 2020 складається з наступних розділів:
- ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
- СТРОКИ ТА ПОРЯДОК ПОСТАВКИ ТОВАРУ
- ВАРТІСТЬ ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
- ПРИЙОМ ТОВАРУ ТА ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ
- ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
- ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ
- ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
- ІНШІ УМОВИ (заключні умови)
- ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН
Ви можете придбати збірник договорів поставки (постачання)>>>
Умова поставки FCA Інкотермс 2020
Зміни в умовах поставки FCA
Умова поставки FCA Інкотермс 2020 (Free Carrier / Франко перевізник) є найбільш поширеним правилом Інкотермс (близько 40% міжнародних комерційних операцій проходить з цим торговим терміном). Це дуже універсальне правило, що дозволяє відвантажувати товари в різних місцях (наприклад: за адресою, на терміналі, в порту, аеропорту і т.д.), які розташовані в країні покупця.
Базис поставки FCA Інкотермс 2020 передбачає два можливих місця відвантаження продавцем товару:
Перший варіант – це місце, яке належить продавцю (наприклад: його склад, фабрика, завод, магазин). Для продавця доставка вважається завершеною, коли товар фізично завантажений на транспортний засіб вказане покупцем.
Однак другий варіант застосовується до зазначеного в договорі місця, яке не належить продавцю (наприклад: морський порт, термінал). У цій ситуації вважається, що відвантаження була здійснена після навантаження товару на транспортний засіб перевізника, оплачене продавцем. Слід зазначити, що вивантаження товару з транспортного засобу не є обов’язком продавця.
Проблеми виникли з цим терміном, коли доставка товару здійснювалася морським транспортом (морським контейнером), і якщо продавець і покупець домовилися використовувати банківський акредитив, як спосіб оплати за товар. Для отримання оплати продавець повинен підтвердити відправку товару покупцеві, тобто після навантаження товару на борт морського судна надати в банк, для отримання оплати, коносамент з позначкою «на борту». Але морський перевізник, як правило, не надавав продавцеві, коносамент з такою відміткою. Тому, експортери часто використовували для морських контейнерних перевезень умови поставки FOB, що вимагало від продавця навантаження товару на судно, а від морського перевізника надання коносамента продавцю.
Відповідно до нових правил Incoterms 2020 року, умова поставки FCA дозволяє сторонам домовитися в договорі купівлі-продажу, що покупець повинен дати вказівку своєму перевізнику видати коносамент з бортовою записом продавцю.
Коментарі
Відгуків немає, поки що.